Loading...
Polityka sprzedaży towarów i zwrotów towarów


REGULAMIN GWARANCJI UDZIELANEJ NA ZAWIASY MEBLOWE MARKI SCHWINN


Użytkowanie zawiasów meblowych w środowisku domowym stawia przed nimi wysokie wymagania oraz wiele prób odporności. Przed zawiasami marki Schwinn stawiamy bardzo rygorystyczne progi standardu dotyczącego wytrzymałości, trwałości oraz jakości wykonanych materiałów, co dla naszych klientów oznacza wysoki poziom satysfakcji z ich użytkowania.

Wychodząc naprzeciw Klientom, oferujemy bezpłatną 25-letnią gwarancję obejmującą wady fizyczne zawiasów meblowych powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie.

Warunki gwarancji zawiasów meblowych marki Schwinn opisane są w poniższej broszurze.

Postanowienia ogólne. Niniejszy Regulamin określa warunki gwarancji udzielanej na zawiasy meblowe oferowane przez markę Schwinn, zwaną dalej Gwarantem.

Warunki obowiązywania gwarancji.

Gwarancja obowiązuje na terenie Unii Europejskiej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi czy niezgodności towaru z umową.

Gwarancja obejmuje:

Gwarancja dotyczy zawiasów wykorzystywanych do użytku domowego przez konsumentów (użytek komercyjny nie wyłącza warunków gwarancji) i obejmuje wady materiałów i/lub wykonania zawiasów meblowych marki Schwinn.

Zawiasy Meblowe Schwinn

Gwarancja obejmuje następujące elementy:

• Prowadnik,
• Mechanizm cichego domyku,
• Część puszkową zawiasu wraz z mocowaniem,
• Wkręty – wszystkie typy dostarczane z zawiasami,
• Obudowa,
• Panele maskujące,
Użytkowanie i pielęgnacja.

By skorzystać z gwarancji, należy stosować się do zaleceń producenta dotyczących pielęgnacji produktów przedstawionych poniżej.

Czyszczenie zawiasów meblowych:

Do czyszczenia zawiasów meblowych należy używać miękkich szmatek zwilżonych wodą lub w razie konieczności, wodą z mydłem o odczynie nie zasadowym. Należy używać wyłącznie środków czyszczących przeznaczonych do danego typu materiału, z którego wykonany jest dany element. Nie używać środków zawierających amoniak, alkohol, wybielacz lub substancje o właściwościach ścierających. Mytą powierzchnię powinno się spłukać czystą wodą, a następnie wytrzeć do sucha czystą ściereczką. Stal jest surowcem naturalnym i z upływem czasu może zmieniać kolor.

Okres gwarancji.

Gwarancja na zawiasy meblowe Schwinn, obowiązuje przez okres dwudziestu pięciu (25) lat od daty zakupu. Weryfikacja pochodzenia produktu dokonywana jest w oparciu o przedstawiony dowód zakupu.

Procedura reklamacyjna.

W celu skorzystania z gwarancji, Kupujący zobowiązany jest:
1. przedstawić dowód zakupu,
2. zgłosić reklamację pisemnie lub mailowo na adres: schwinn@schwinn.com.pl
3. dostarczyć wadliwy produkt do siedziby Gwaranta lub innego wskazanego punktu serwisowego na własny koszt.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane kontaktowe Kupującego, opis wady oraz datę jej stwierdzenia, nazwę produktu, datę zakupu.

Działania podejmowane przez Schwinn w ramach warunków niniejszej gwarancji.

Gwarant zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia oraz wszystkich wymaganych dokumentów. Termin ten może zostać wydłużony, jeżeli z przyczyn niezależnych od Schwinn Polska nie jest możliwe udzielenie odpowiedzi w terminie.

Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia wady objętej gwarancją nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej wykrycia.

Jeżeli roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, Gwarant może:
dokonać naprawy produktu,
wymienić produkt na wolny od wad,
jeżeli żadna z powyższych opcji nie będzie możliwa – zwrócić równowartość ceny zakupu,
w terminie od 28 dni do 49 kalendarzowych (w zależności od rodzaju produktu i jego dostępności) od daty uznania zgłoszenia gwarancyjnego. W przypadku, kiedy dany produkt nie jest już dostępny w sprzedaży, Schwinn Polska zapewni jego zamiennik porównywalny pod względem funkcji, jakości i ceny.

Reklamowany produkt powinien być doprowadzony do stanu czystości, celem umożliwienia dokonania niezbędnych oględzin i oceny wady produktu.

Wyjątki.

Gwarancja nie obejmuje usterek wynikających z nieautoryzowanych napraw, jeżeli miały one wpływ na powstanie wady.

Gwarancja nie obejmuje produktów, które były użytkowane niezgodnie z ich przeznaczeniem, nieodpowiednio przechowywane, przerabiane, czyszczone przy użyciu nieodpowiednich metod lub środków czystości.

Gwarancja nie obejmuje zużycia wynikającego z codziennego użytku, w tym blaknięcia koloru wynikającego np. z powodu długotrwałego działania promieni słonecznych czy ścierania powierzchni. Mogą również wystąpić różnice w odcieniach materiałów w przypadku wymiany pojedynczych elementów mebli, co nie jest wadą i nie jest objęte gwarancją, albowiem wynika z różnicy w produkcji poszczególnych partii.

Gwarancja nie obejmuje zarysowań, rozdarć lub nacięć, a także innych szkód mechanicznych lub powstałych w wyniku zalania – obejmujących uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania.

Gwarancja nie ma zastosowania, jeśli produkt był przechowywany na wolnym powietrzu.

Należy zawsze stosować się do zaleceń dotyczących montażu, instalacji, użytkowania i pielęgnacji produktów.

Gwarancja nie obejmuje produktów i towarów zakupionych na wyprzedaży ostatnich sztuk lub wyprzedaży ekspozycji.